Pogoji nakupa

Splošni pogoji poslovanja

S spletno trgovino Pohištvo 123 (www.pohistvo123.si) upravlja podjetje Polet d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine pohistvo123.si (v nadaljevanju "spletna trgovina"), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, gsm),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naročilo blaga izključno na podlagi plačila predračuna z nakazilom na TRR ponudnika.

Cene

Cene v spletni trgovini so predstavljene kot Priporočene cene in Spletne cene. Priporočene cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika. Spletne cene so cene, ki veljajo za nakup preko spletne trgovine na podlagi plačila predračuna z nakazilom na TRR. Prikazani popust se nanaša na razliko med Priporočeno in Spletno ceno.

Vse cene v spletni trgovini vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Ponudnik se bo po najboljših močeh trudil zagotavljati točne cene, a se še vedno lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Promocija

Ponudnik bo občasno nudil dodatne popuste, ki jih bo možno dobiti z vpisom promocijske kode pri naročilu. Popust za pravilno vnešeno promocijsko kodo se obračunava na neto ceno izdelka (ceno brez DDV). Ob naročilu se vedno upošteva le en promocijski popust. Promocijski popusti se ne seštevajo, upošteva se najvišji popust.

Postopek nakupa

Oddaja naročila

Na preprostem obrazcu kupec izpolni vse potrebne podatke za naročilo (ime, priimek, naslov, telefon, email), izbere opcijo dostave ali osebnega prevzema na Vrhniki, ter izbere izdelek in količino le-tega. Na koncu se mora uporabnik strinjati s pogoji nakupa, preden lahko zaključi nakup s klikom na gumb "Potrdi in oddaj naročilo".

Naročilo v obdelavi

Po potrditvi naročila se naročilo zabeleži v sistemu ponudnika. Ponudnik naročilo pregleda, dodatno preveri razpoložljivost artiklov pri dobavitelju in potem naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Če ponudnik naročilo potrdi, potem preko sistema pošlje potrditev naročila s predračunom na elektronski naslov kupca. Sporočilo vključuje podatke kupca, povzetek naročila ter podatke na nakazilo na bančni račun.

V kolikor ponudnik zazna napake v naročilu, se pridružuje pravico obvestiti kupca na elektronski naslov ali ga priklicati na telefonsko številko, da se izvedejo ustrezne korekture naročila.

Kupec lahko do tega trenutka prostovoljno odstopi od pogodbe ali pa spremeni naročilo (sprememba izdelkov ali podatkov), za kar mu ponudnik pošlje novo potrditev.

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Naročilo plačano

Ko ponudnik zazna priliv sredstev na svoj bančni račun, izda račun in sproži postopek odpreme blaga preko dostavne službe ali pa postopek priprave blaga za osebni prevzem, odvisno, katero opcijo je kupec izbral.

Naročilo odpremljeno

Naročeno blago bo predvidoma odpremljeno v roku 1-2 delovnih dni po prejemu obvestila banke, da je bilo plačilo izvedeno in bo dostavljeno skladno s pogoji dostavne službe Gold Expres (običajno naslednji delovni dan od dneva prevzema, razen ob vikendih in praznikih). Če tako izbere ob oddaji naročila, lahko kupec blago tudi osebno prevzame v skladišču na Vrhniki.

Ko ponudnik odpremi blago, pošlje kupcu elektronsko sporočilo, ki vključuje podatke o dostavi in številki pošiljke, informacije, kako ravnati ob morebitnih poškodbah pri dostavi ter informacije o vračilu blaga.

Po elektronski pošti ponudnik obvesti kupca tudi v primeru, da je izbral osebni prevzem in ga obvesti o lokaciji in času prevzema.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte po potrditvi naročila. V kolikor kupec želi, se mu naknadno kopija pogodbe lahko posreduje ponovno po elektronski pošti ali pa po pošti v pisni obliki.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh od oddaje obrazca za odstop od pogodbe, ki je na voljo na tej povezavi. Izpolnjeni obrazec potrošnik lahko posreduje na elektronski naslov info@pohistvo123.si. Kupnino bomo povrnili najkasneje v 14 dneh na bančni račun, ki je naveden na obrazcu. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pošljite sporočilo na info@pohistvo123.si.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo in računom. Pred montažo oz. sestavljanjem blaga se prepričajte, če vam blago dejansko ustreza. V sledečih primerih si pridržujemo pravico, da potrošniku povrnemo zmanjšan znesek kupnine in sicer:

  • v kolikor se vrne blago v poškodovani ali nepopolni embalaži – kupnina se zmanjša za 20 % vrednosti oz. najmanj 15 EUR,
  • v kolikor se vrne montirano oz. sestavljeno blago – kupnina se zmanjša za 25 % vrednosti oz. najmanj 25 EUR,
  • v kolikor se vrne blago, ki je bilo vidno uporabljeno oz. poškodovano – kupnina se zmanjša za najmanj 30 % vrednosti oz. najmanj 30 EUR (odvisno od obsega poškodb).

Garancija

Za artikle je veljavnost garancije 1. leto od dneva nakupa, razen če ni drugače navedeno na garancijskih listih ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki, nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali okvar s prisotnostjo višje sile. Prav tako preneha veljati garancija v primeru, če se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka).

Garancijski roki so navedeni na garancijskih izjavah. Pred naročilom ali vračilom lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo glede garancijskih pogojev na izbrane izdelke.

Garancijske zahtevke obravnava uvoznik blaga.

Stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost izdelkov se presoja glede na druge, brezhibne izdelke enake vrste in z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

    • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
    • vrne plačani znesek.

Dostava

Blago kupljeno v naši spletni trgovini bomo dostavili kamorkoli v Sloveniji po enotni ceni.

Pri naročilu zaračunamo dostavo na celotnem ozemlju Slovenije v znesku 3,00 € za vsak naročeni izdelek, ne glede na težo ali vrednost vašega naročila.

Večina izdelkov našo trgovino zapusti naslednji delovni dan po prejetem obvestilu o plačilu. V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oz. dobavljiv vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Gold Expres, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito, vendar pa pri tem ne sme spreminjati ob nakupu dogovorjene cene pošiljanja.

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošilke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.

Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko: 041 625 450 oziroma na elektronski naslov info@pohistvo123.si.

Politika zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika, skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije in evropsko uredbo na področju varstva osebnih podatkov (GDPR). 

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, predračunov, računov) in ostalo potrebno komunikacijo, povezano z izvedbo naročila.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

Komunikacija

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Ponudnik bo kupcu preko e-pošte poslal specifikacijo naročila s predračunom. E-pošto kupca lahko ponudnik uporablja tudi za pošiljanje oglasnih sporočil (obvestila o različnih akcijah, promocijah, ...), če se je uporabnik s tem izrecno strinjal. Kupec se lahko od prejemanja e-novic kadarkoli odjavi. Željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pohistvo123.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Postopek za izvensodno reševanje potrošniških sporov potrošniki lahko začnejo v sklopu platforme SRPS, ki je dostopna na tej povezavi.